Wat als ik geen betalingsbewijs ontvang?
Uw betalingsbewijs kan per ongeluk in uw spamfolder belanden, dus controleer die ook zeker even. Kan u het daar niet vinden? Neem dan zeker contact met ons op, wij helpen u graag verder!
Uw betalingsbewijs kan per ongeluk in uw spamfolder belanden, dus controleer die ook zeker even. Kan u het daar niet vinden? Neem dan zeker contact met ons op, wij helpen u graag verder!
Mogelijk is er een tijdelijke storing bij uw bank of op onze website. Wij raden u aan om eerst bij uw bank te controleren of daar alles normaal functioneert. Zo ja, neem dan zeker contact met ons op. Wij helpen…
De prijs die u betaalt voor onze dienst wordt bepaald door personeelskosten, security, transport en het gebruik van onze app.
U betaalt een vast tarief voor het ophalen of brengen van één stuk bagage per persoon. Per extra stuk en persoon wordt er een toeslag aangerekend. Met onze prijssimulator krijgt u een beter beeld van de prijzen van onze diensten….